poniedziałek, 16 lutego 2015

TMI TAG♥too much information about Betty

Hej wszystkim!
Od dzisiaj w naszym mieście rozpoczynają się ferie,bardzo wyczekiwane ferie.
Pomyślałam więc,że na początek można by zrobić TAG żeby lepiej się przedstawić.
Więc bez dłuższego przeciągania zapraszam na post!

○Co masz  na sobie?
Typowy domowy strój dresy z H&M i luźną bluzkę.

○Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Ciężko powiedzieć wydaje mi się,że kiedyś tam byłam haha.

○Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie miałam.

○Ile masz wzrostu?
coś około 167/168cm.

○Ile ważysz?
Nie jestem pewna,ale przy ostatnim ważeniu 51/52kg.

○Masz jakieś tatuaże?
Nie mam.

○Masz jakiś percing?
Tylko przebite uszy,a tak to planuję zrobić drugą dziurkę w jednym uchu.

○One true pairing (Ulubiona para telewizyjna/filmowa)?
Tate i Violett,Ross i Rachel oraz Blair i Chuck.

○Ulubiony program(serial)?
AHS,Friends,Gossip Girl,How I Met Your Mother,Big Bang Theory,Dr.House.

○Ulubione zespoły?
Arctic Monkeys,The xx,RHCP,Radiohead,Maroon 5 i duuużo więcej.

 ○Coś czego Ci brakuje?
Myślę,że dzieciństwa i czasu takiej trochę beztroski.

 ○Ulubiona piosenka?
Ellie Goulding-How Long Will I Love You,Ed Sheeran-Thinking Out Loud

○Ile masz lat?
W maju skończę 16 lat.

○Znak zodiaku?
Byk.

○Czego szukasz u partnera?
Poczucia humoru,odpowiedzialności i szczerości.

○Ulubiony cytat?
"Dreams don't work unless you do."

○Ulubiony aktor?
Leonardo DiCaprio,Evan Peters,Matthew Perry

○Ulubiony kolor?
Biały,czarny,siwy,granatowy i bordowy.

○Głośna muzyka czy cicha?
Tylko głośna,denerwuje mnie słuchanie muzyki po cichu haha.

○Gdzie idziesz,gdy jesteś smutna?
Zdrzemnąć się,bo zawsze jak wstanę jest lepiej.

○Jak długo zajmuję Ci prysznic/kąpiel?
Mam wannę więc jakieś 30/40 minut.

○Ile zajmuję Ci przygotowanie się rano?
Jakieś 30/35 minut.

○Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Raczej nie.

○Co Cię kręci/podoba się u chłopaków.
Poczucie humoru,oczy i uśmiech.

○Co Ci się NIE podoba u chłopaków?
Opowiadanie nie stworzonych historii o sobie.

○Powód dla którego dołączyłaś do Blogsfery?
Pisanie z przyjaciółką postów i rozmawianie na tematy modowe wydaję się być super pomysłem,więc czemu by nie zacząć blogować.

○Czego się boisz?
Głównie,że nie uda mi się spełnić swoich celów.

 ○Kiedy ostatnio płakałaś?
Chyba jakoś tydzień temu.

○Kiedy ostatnio powiedziałaś,że kogoś kochasz?
Dzisiaj mamie hahaha.

○Co oznacza Twój Blog username?
Zwykłe zagraniczne imiona.

○Ostatnia przeczytana książka?
Mężczyzna,którego nie chciała pokochać.

○Książka,którą aktualnie czytasz?
Martin Eden.

○Co ostatnio oglądałaś?
Dla Ciebie wszystko.

○Ostatnia osoba,z którą rozmawiałaś?
Mama.

 ○Relacja między Tobą,a osobą,której ostatnio wysłałaś SMS'a?
Przyjaźń.

○Ulubiona potrawa?
Sushi,makaron ze szpinakiem,skrzydełka z kurczaka.

○Miejsce,które chcesz odwiedzić?
NYC,Miami,Londyn,Sztockholm.

○Ostatnie miejsce,w którym byłaś?
Kaufland haha.

○Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Chyba nie,nie wiem. 

○Kiedy ostatnio ktoś Cię obraził?
W żartach wczoraj.

 ○Ulubiony smak słodki?
Borówki.

○Na jakich instrumentach grasz?
Jedynie na nerwach,a tak poważnie nie gram na żadnych instrumentach.

○Ulubiona część biżuterii?
Bransoletki,kolczyki.

○Ostatni uprawiany sport?
ABS i bieganie.

○Jaką piosenkę śpiewałaś ostatnio?
Gwen Stefani-Hollaback Girl

○Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam.

○Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie..

○Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z koleżanką.

○Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdy kto będzie miał na to ochotę.

No to wytrwałam do 50 pytania haha.
A wam jak minęły/mijają ferie?Napiszcie o sobie 3 fakty:)♥

~Betty




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA BLOGSPOCIE. DZIĘKUJEMY.